درآمد صافکاری و نقاشی

درآمد صافکاری و نقاشی

09121330079

درآمد صافکاری و نقاشی 

میزان کارکرد صافکاری و نقاشی سنتی و قدیمی به مراتب کمتر از صافکاری پیشرفته می باشد.

در صورتی که به دنبال حرفه ای پر درآمد بوده و علاقمند به کارهای فنی نیز می باشید، شغل صافکاری خودروگزینه مناسبی برای شما باشد،.

برای آشنایی با درآمد و بازار کار شغل صافکاری خودرو می توانید مطلب پیش رو را مطالعه کرده و با سختی ها ومزایا و معایب  که در این شغل وجود دارد نیز آشنا گردید.

زندگی بدون خودرو در زمانی که در آن زندگی میکنیم امکانپذیر نمی باشد، 

در این میان شغل صافکاری را میتوان از شغلهای پردرآمد خودرویی به حساب آورد، بخصوص اینکه با پیشرفت علم، خودروها نیز پیشرفته شده و لذا صافکاری و نقاشی ماشین هم مدرن شده اند، از انجاییکه صافکاری خودرو نوعی هنر به حساب می آید پس صافکار ماشین به اصطلاح نان هنر خود را می خورد.

اگر در هنگام آسیب به بدنه خودروی خود به صافکاری ها مراجعه کرده باشید مشاهده نموده اید که این افراد خیلی کم وقت آزاد داشته و معمولا چندین خودرو برای ترمیم بدنه به آنها مراجعه نموده اند.

بازار کار صافکاری خودرو علاوه بر ایران در سایر کشورهای دنیا نیز بسیار زیاد  بوده و این حرفه را جزء مشاغل پولساز دنیا به شمار می آورند.

شغل صافکاری از جمله شغلهاییست که میتوان با ان به درآمد بالایی رسید.

البته درآمد صنف صافکاری همزمان با پیشرفت خودروها نیز بیشتر میباشد،

صافکاری به روش سنتی به مراتب درآمدش کمتر از صافکاری پیشرفته می باشد.

معمولا صافکاران متبحر در یک شهر شناخته شده هستند و افراد بلافاصله پس از تصادف به این افراد مراجعه می نمایند.

آشنایی با درآمد و بازار کار شغل صافکاری خودرو از مواردی است که در این مقاله کوتاه به آن پرداختیم و نتیجه گرفتیم که شغل صافکاری خودرو از جمله مشاغل پردرآمد در ایران و سایر کشورها بوده که می تواند آینده شغلی روشنی را برای فرد به دنبال داشته باشد.


Loader